Am scris multe articole despre Facebook, iar când am observat că lista a tot crescut, am decis să le grupez pe anumite categorii, astfel încât să le poți accesa mult mai ușor.
Am împărțit articolele în două mari categorii și am încercat să le aduc update-urile la zi, cu schimbările apărute până în luna aprilie. Sper să îți fie de ajutor! 🙂
Despre Facebook organic și postări:
- Câteva idei pentru tipurile de postări ce ar trebui folosite – articol general
- Când este mai bine să postezi pe Facebook – cum poți analiza orele la care să postezi
- Despre reach-ul organic și cum s-a schimbat și o completare
- Câteva reguli pentru abordarea conținutului în postările de pe Facebook
- De ce nu va ”muri” interacțiunea organică cu fanii
Despre Facebook ads:
- Despre utilizarea instrumentului Audience Insights
- Despre relevance score, ce este și ce înseamnă pe scurt
- Despre Facebook Ads pe dispozitivele mobile
- O impresie despre Business manager
- Când și cum folosim Power Editor
- Cum se realizează ad-urile de tip multi product
- Cum se realizează și cum se integrează audiențele de remarketing într-o campanie
- Analiza audiențelor de remarketing prin Audience Insights
- Cum funcționează licitarea per fan, în campaniile Promote Page
- Cum se realizează campanii eficiente pentru travel
- Ebook gratuit: cum să realizeazi ad-uri eficiente pe Facebook
- Cum să atragi clienți din online în offline cu Facebook Local Awareness
Leave a Reply