.

Concurs cu invitații la GPeC Summit

Dacă nu aș fi blogger oficial, ar fi un concurs la care aș fi participat și eu. Și nu spun asta pentru că ”trebuie”, ci pentru că eu nu particip la concursuri de fel, dar la cele care îmi stârnesc cu adevărat interesul, nu numai că particip, dar vreau să și câștig neapărat (maxim unul pe an)!

Vizual CP - GPeC 2016 a luat startul

Serios acum, cum să nu vrei să participi la GPeC Summit 2016 🙂 ? Lista asta de speakeri ar trebui să fie un argument destul de solid pentru oricine lucrează în ecommerce să-și dorească să participe.

Pentru că organizatorii sunt foarte faini și pentru că sunt blogger oficial am pregătit un concurs în care punem la bătaie 2 invitații 3-day-pass, pentru a da posibilitatea mai multor oameni interesați să participe la eveniment.

Mecanism:

Îți spun din start că trebuie să-ți pui puțin imaginația în mișcare pentru a primi această invitație. O să plec de la premisa că la evenimentele din domeniu, oamenii au un oarecare trac în a pune întrebări mai elaborate speakerilor, iar cine ajunge la GPeC Summit și are acces la toți acești speakeri trebuie să ”profite” la maxim de ei și trebuie să pună întrebări la un anumit nivel.

Așa că, te provoc să te uiți în lista de speakeri anunțați (de AICI), să îmi lași un comentariu cu 2 întrebări și să îmi spui numele speakerului către care sunt adresate.

Știu regula aceea cu ”nu există întrebări proaste”, dar cred mai mult în regula întrebărilor pertinente care să scoată spekerul din zona de confort și să îl facă să ridice nivelul evenimentului.

Voi acorda cele două invitații celor mai bune întrebări, fără tragere la sorți și da, voi fi subiectiv analizând în mod obiectiv. Comentariile se adaugă foarte ușor, iar timpul de gândire  și de analiză a speakerilor nu ar trebui să depășească 10 minute.  Eu zic că merită acest efort pentru o invitație, nu-i așa?  Pe lângă invitațiile puse la bătaie, mă voi asigura personal că întrebările câștigătorilor vor ajunge la speakeri, cu orice preț! 🙂

Concursul este valabil până pe 15 mai la ora 23.59, iar pe 16 mai voi anunța câștigătorii! Spor la ”creativitate”!

6 Comments

  1. Andreea Macoveiciuc

    May 6, 2016 at 23:41

    Excellent contest, Ovidiu! 🙂 First question is for Marie from ConversionXL: I have a client with an awfully performing website. Everything that could be done the wrong way, is done the wrong way, starting with the website’s architecture, continuing with (almost non-existing) on-page SEO, and ending with the blog’s strategy (or lack of it). Would you recommend redoing the website from scratch – my initial option, or trying to optimize what can be optimized, then analyze the metrics for improvements in any area, and craft a CRO strategy after 1 month or so of tracking & analysis? The domain’s authority and the quality of backlinks are satisfactory, but the website itself is performing poorly in terms of organic traffic, lead generation, conversions. And the second question is for Brian from Backlinko: You emphasize a lot on the idea of creating one piece of great content and promoting it, as a good strategy for building backlinks for a newly created website. Let’s say you create an article that’s worth sharing and generates a lot of backlinks, then add 5 more articles on your blog just to have some content there, and then focus all your efforts on promoting the “hero” article that is supposed to help you build authority and generate traffic and leads. When people arrive on your website after reading the hero article, all they can find is one good piece of content and another 5 articles of poor quality. So is one piece of stellar content really enough for establishing yourself as an authority in the industry, building trust and starting to generate leads?

  2. For MARIE POLLI:

    1. You’ve got a big competitor who does all the conversion improvements that your small traffic website also does, what you change in order to make sales?

    For KARL GILIS:

    2. What are some of the biggest mistakes from which you’ve learned the most, regarding A/B testing?

    • Balcacian Ovidiu

      May 16, 2016 at 13:56

      Salut, felicitări, ești unul dintre câștigătorii unei invitații la GPeC Summit! 😀 dă-mi te rog datele tale (email și nume complet) pentru a putea primi premiul!

  3. Razvan Matei

    May 10, 2016 at 11:30

    For MARIE POLLI:

    1. How much money did you make by applying your ideeas to your OWN e-commerce site, not others.

    For DAVID DARMANIN:

    2. How much money did you make by applying your ideeas to your OWN e-commerce site, not others.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*