.

Campanii social media, idei și oameni faini la Webstock 2014

Cum s-ar spune, ediția a trecut, ideile au rămas. Am participat și anul acesta la cea mai mare conferință de social media din România și voi încerca să sintetizez câteva lucruri utile pe care le-am aflat.

campanii social media

Voi vorbi despre campanii social media interesante, unele mai puțin cunoscute, dar și despre sfaturi utile sau idei interesante de la Webstock 2014.

Voi începe prin a mulțumi Evensys pentru invitația primită și pentru organizarea conferinței. Cred că nu e ușor să mulțumești o gașcă de oameni greu de mulțumit în general, dar ei au reușit cu brio (cel puțin din punctul meu de vedere).

Au fost mai mulți participanți decât anul trecut, cel puțin ochiometric și a fost un lucru foarte bun. Am văzut laolaltă, oameni vechi și noi, per total, oameni faini.

Despre sesiuni și tematici:

În partea de conferințe s-a vorbit foarte mult despre inspirație și succes, iar speechul care mi-a rămas în minte este cel al lui Sergiu Biriș, co-fondator Trilulilu, Zonga și LiveRail, care a vorbit despre antreprenoriat cu foarte mult bun simț, pragmatism și fără ”bullshit”, structurat sub forma unor lecții bazate pe experiența personală.

În partea de micro-conferințe am participat, în prima parte, la  ”Innovation in Communication”, iar în a doua parte la ”Blogging & Online Content”.

De remarcat, pentru mine personal, a fost prezentarea Cristinei Băzăvan, pe care nu am mai văzut-o susținând o prezentare (tare rău îmi pare) și o persoană cu care îmi doresc tare mult să lucrez la un moment dat.

Prezentarea ei este aici, detaliată, profi:

http://bazavan.ro/2014/09/prezentare-webstock-2014-cum-sa-spunem-povesti-mai-bune-despre-companii/

În partea a doua de la ”Blogging & Online Content”, Alex Negrea, Vali Petcu (zoso) și Vlad Petreanu au făcut ”show” și au dat câteva sfaturi utile:

– de la Zoso un sfat bun pe care îl scriu cu caps, pentru că ORICE BLOGGER (om care scrie și vrea să facă bani cu asta), TREBUIE SĂ AIBĂ O FORMĂ JURIDICĂ, PENTRU A PUTEA DA FACTURĂ!!! Trăim în 2014, ce naiba!

Pe lângă asta, trebuie să îți alegi o nișă pe care să scrii, generalist nu mai merge.

– de la Alex Negrea o idee bună legată de modalitatea de distribuire pe rețelele de socializare ale articolelor de pe blog și anume folosirea butonului de ”Facebook Share” în detrimentul butonului de ”Facebook Like”. Eu am implementat-o, mulțumesc pentru idee Alex și felicitări pentru recunoașterea de la gală! Articolul lui aici:

http://marketing20.ro/marketing20-fost-premiat-la-gala-webstock-2014.html

– de la Vlad Petreanu: atenție la detalii!!! Eu știu că mai am de lucrat, timp să am, dar citindu-i blogul, vei înțelege despre ce e vorba

Câteva campanii de social media care mi-au plăcut!

Pe lângă sfaturi și idei, s-a vorbit despre câteva campanii de social media interesante, ce merită menționate:

 – Orașul minunilor Vunk, campanie foarte faină, explicată mai în detaliu în articolul de pe blogul Cristinei Băzăvan

Taste of Romania, campanie prezentată de Răzvan Exarhu, realizată împreună cu Adi Hădean de la Masterchef și sprijinită de Vodafone

– Ronativ, mai mult o inițiativă, foarte creativă, care are la bază folosirea unui pixel de forma României și prin care, Cătălin Năstăsoiu, transmite diferite mesaje grafice despre România. Mi-am permis să ”fur” o imagine de pe Facebook și să o pun aici, mai multe imagini sunt în linkul de la referințe:

ronativ - generația nu

sursă foto și proiect: www.facebook.com/Ronativ

Au fost parteneri cu multe surprize: Vodafone, McDonald’s, Staropramen, HP, Raiffeisen, Bitdefender, Gerovital și mulți alții.

Cam asta a fost Webstock 2014, un eveniment reușit, la care voi merge ori de câte ori voi avea ocazia!

Următorul eveniment pe listă, organizat tot de Evensys, la care voi avea onoarea să fiu și speaker este eTravel Conference, la care te invit cu drag!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*