Prima repriză de Black Friday a trecut, iar pe lângă vânzări, livrări, nemulțumiri, clienți fericiți și o campanie memorabiliă pentru România, evenimentul a obligat marii jucători să apeleze la creativitate în strategie, oferte sau comunicare.
Pentru că, personal pun un mare accent pe conceptul vizual al unei campanii, am selecționat imaginile cu care marii retaileri s-au promovat în perioada evenimentului.
Începem în ordine alfabetică:
Altex
Domo
Elefant.ro
eMAG.ro
evoMAG.ro
Flanco
Majoritatea a folosit negrul ca și culoare reprezentativă, ceea ce era de așteptat și puțin creativ (cei de la Domo au folosit în mod diferit și interesant totuși jocul de culori pe negru), iar cei care au integrat cel mai bine ideea de culoare într-un concept au fost cei de la Altex.
Un font interesant au folosit cei de la eMAG, iar cei de la evoMAG au ratat la acest capitol.
Per total, ca și concept, integrare, font și copy Altex a câștigat la acest capitol, după părerea mea.
Ție ce concept vizual ți-a plăcut în această campanie de Black Friday?
Leave a Reply