Articole din categoria: Facebook (pagina 2 din 8)

Audiențe cu nume și prenume, pentru campanii eficiente

De ceva timp, Facebook ne permite realizarea audiențelor bazate pe ”fișe” despre potențialii noștri clienți, abonați sau leaduri, care pot conține informații precum: adresă de email, număr de telefon, data nașterii sau nume.

frogs-1371297_1280

Aceste informații pot fi foarte utile în realizarea de campanii eficiente și pot fi folosite cu succes pentru a sprijini campaniile de email marketing.

Haide să vedem care sunt pașii prin care îți poți seta corect o astfel de audiență și cum o poți folosi în campaniile tale! Citește tot articolul

Facebook a retras regula 20% text: ce trebuie să facem?

De câteva săptămâni, Facebook a anunțat eliminarea regulii de 20% text în imaginile folosite în Ads, iar acum s-a propagat cam în toate conturile.

paper-1356477_1280

Eliminat e un cuvânt mare, mai degrabă am putea spune că a ”liberalizat” utilizarea imaginilor cu mai mult text pe propria răspundere, iar campaniile în care imaginile au mult text vor avea de suferit la nivel de reach.  Citește tot articolul

Cum să atragi clienți din online în offline cu Local Awareness

Facebook ne-a surprins frumos pe finalul lui 2015 cu noul tip de ad-uri numit Local Awareness și de atunci au tot apărut lucruri interesante care fac din acest tip de ad, un intrument foarte util business-urilor cu prezență fizică (magazine, restaurante, frizerii, etc.).

facebook local awareness

În cele ce urmează îți voi arăta cum poți analiza audiența paginii tale din punct de vedere proximitate și cum poți realiza ad-uri eficiente pentru a atrage oameni în magazinul tău fizic. Citește tot articolul

Cum a evoluat traficul din dispozitivele mobile în 2016

Deja de ceva timp se tot vorbește despre cât de important este să ne pregătim site-urile, strategiile și campaniile pentru a putea capta traficul provenit de pe dispozitivele mobile.

trafic mobil 2016

Pentru a sublinia evoluția fenomeului, am analizat 11 dintre conturile pe care le gestionez, în campaniile de Facebook și în Google Analytics, iar rezultatele sunt foarte interesante.

Analiza este centrată mai mult pe magazine online, luna de bază a fost Februarie (2015 și 2016), iar conturile alese au fost cele în care există un echilibru între distribuția pe dispozitive (am exclus conturile unde se fac campanii doar pe mobile sau doar pe desktop). Citește tot articolul

Articole mai vechi Articole mai noi