A circulat zilele trecute pe net un filmuleț cu o domnișoară pe nume Marina care a ales o modalitate inedită de a-și prezenta demisia la firma la care lucra.

Aceasta a adunat peste 12 milioane de vizualizări pe youtube, a fost dată pe la știri și practic a devenit faimoasă peste noapte pentru ce a făcut aici:

Nu neapărat conținutul, ci ideea clipului și originalitatea sa au prins. Fata nu mai vroia să lucreze până târziu, să realizeze conținut slab calitativ și a decis să plece într-un mod interesant (eu cred că și puțin intenționat în atragerea atenției, totuși trebuie să își caute un alt job în fond).

Ce este și mai interesant în toată povestea este reacția șefului Marinei, care într-un alt clip devenit viral îi urează acesteia ”numai bine” și anunță că există un loc de muncă disponibil în companie:

Cine are de câștigat din toată povestea asta?

Practic toată lumea… Marina își va găsi rapid un loc de muncă și a făcut ceva bani din Adsense, iar NWA (New Media Animation), firma la care aceasta lucra, poate nu a fost ajutată ca PR în primul clip, dar reacția sigur i-a ajutat.